درباره ما و قوانین

تاریخچه و رسالت سایت فراورزش

طرح ساخت و ایجاد سایت فراورزش در سال ۱۳۹۶ به همت دانشجویان ارشد رشته تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه های برتر کشور مطرح و پس از بحث و تبادل نظر دوستان به این نتیجه رسید تا کار خود را در سال ۱۳۹۹ با ارائه مطالب تئوری و عملی تخصصی جهت رشد فزاینده رشته تربیت بدنی و علوم ورزشی و بالا بردن سطح علمی دانش آموزان – دانشجویان – مربیان – ورزشکاران و محققین ارشد کل کشور آغاز نماید.

لازم به ذکر است در فضای مجازی کشور عزیزمان ایران سایت های ورزشی مختلفی با کاربردهای تخصصی مختلفی وجود دارند که خوشبختانه از لحاظ محتوا می توان از سایت های جذاب و پربیننده مانند سایت ورزش ۳ و ورزش بانوان نام برد که همان طور که گفته شد این سایت ها حاوی مطالب کاربردی عالی هستند اما متاسفانه فقط روی یک بخش از حوزه های مرتبط با ورزش فعالیت دارند. اما ما در سایت فراورزش سعی نموده ایم با کادر تخصصی مجرب تلفیق علم و ورزش را که جزء جدایی ناپذیر دنیای بزرگ ورزش ایران و جهان است را در اختیار همراهان و بینندگان عزیز قرار دهیم.

فراورزش بر این باور است تا بتواند آرشیو بزرگی از مطالب در زمینه گرایش های مختلف رشته تربیت بدنی و علوم ورزشی در اختیار شما بزرگواران قرار دهد. همچنین سایت ما اخبار ورزشی، فایل نصبی بازی های ورزشی، اخبار برگزاری دوره های ورزشی، موزیک ورزشی و نرم افزارهای کاربردی و ورزشی را برای شما عزیزان تهیه نموده است.

در بخش اخبار ورزشی، سعی بر این شده است تا اخبار جدید و تخصصی از سوی کادر اجرایی تهیه و همراه با ذکر منبع نشر داده شود و دیگر اخبار رایج در فضای مجازی با رعایت قانون کپی رایت باز نشر گردیده و در اختیار بینندگان محترم قرار گیرد.

در بخش بازی های ورزشی، فایل نصبی انواع بازی های ورزشی اندروید برای شما ورزش دوستان قرار داده شده است.

در بخش اخبار برگزاری دوره های ورزشی، تاریخ، مکان و نحوه برگزاری انواع کلاس های مربیگری و داوری رشته های مختلف و کلاس های علمی – آموزشی سراسر کشور اطلاع رسانی می شود.

همچنین می توان به دیگر نوع رسانه، موسیقی اشاره نمود که همیشه مورد استفاده ورزشکاران قرار گرفته است و خوشبختانه سایت فراورزش آرشیو بزرگی از موسیقی را در اختیار شما عزیزان قرار داده است.

در بخش نرم افزارهای کاربردی و ورزشی، نرم افزارهای مربوط به کارهای پایان نامه همچون Spss و End Note وجود دارند. به علاوه نرم افزار های ورزشی همچون ورزش در خانه،مربی تناسب اندام شخصی، دوره آموزشی آشنایی با ماساژ، دیکشنری تربیت بدنی و علوم ورزشی و خیلی از نرم افزار های کاربردی دیگر برای شما بازدیدکنندگان گرامی قرار داده شده است.

بخش های دیگر سایت شامل مطالب علمی – کاربردی، ویدئوهای ورزشی، خدمات و محصولات می گردد.

مطالب علمی – کاربردی راجب نوشته ها و توضیحاتی است مربوط به علم ورزش و انواع ورزش ها که بلافاصله بعد از تحقیق همکاران ما با ذکر منبع در اختیار شما بازدیدکنندگان بزرگوار قرار می گیرد.

رسانه های ورزشی همیشه جذاب بوده اند و در سایت فراورزش سعی بر این شده تا کلیه رسانه ها اعم از ویدیو های مسابقات ورزشی داخلی و خارجی،کلاس های آموزشی و علمی رشته های مختلف ورزشی در اختیار بازدیدکنندگان قرار گیرد.

خدمات ما به شما بزرگواران شامل موارد ذیل می باشد:

  1. ارائه برنامه بدنسازی و تناسب اندام و ورزش در خانه
  2. مشاوره و برنامه ریزی در زمینه کنکورهای مختلف رشته تربیت بدنی و علوم ورزشی
  3. ارائه برنامه رژیم درمانی و تغذیه به منظور کاهش و افزایش وزن
  4. تهیه و ساخت پاورپوینت های علمی – ورزشی

در بخش محصولات فایل های علمی مطالب مختلف علوم ورزشی در قالب پاورپوینت خدمت شما عزیزان ارائه می گردد.

در آخر و با تشکر از همراهان همیشگی سایت فراورزش لازم به ذکر است کپی برداری از محتوای سایت فقط با ذکر منبع مجاز می باشد در غیر اینصورت توسط مراجع قضایی پیگیری خواهد شد.

شماره تماس های پشتیبانی:

۰۹۳۳۱۹۵۳۸۷۵ – علیرضا فرزین مهر

۰۹۹۱۰۱۶۵۱۲۰ – حامد عزتی