رضا اطری آزاد کار وزن ۵۷ کیلوگرم تیم ملی کشتی در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کشتی در مورد برگزاری اردوی تیم ملی و شرایط موجودگفت: فعلا که تمرینات تازه شروع شده اما همه چیز چه از نظر شرایط اردویی و اسکان و چه از نظر نحوه تمرینات خوب است.
وی در مورد میزان آمادگی و عدم حضورش در لیگ برتر کشتی گفت: با تیم بازار بزرگ ایران قراداد داشتم اما به دلیل سرماخوردگی تصمیم گرفتم که در این مسابقات شرکت نکنم، از نظر شرایط جسمانی و فنی نیز در سطح ایده آلی قرار دارم و امیدوارم در این دو ماه باقی مانده تا رقابت های جهانی نیز شرایطم روز به روز بهتر شود.
قهرمان آسیا و دارنده مدال برنز بازی های آسیایی در مورد حضورش در رقابت های جهانی اظهار داشت: مانند یک سرباز تابع نظر کادر فنی هستم و اگر تصمیم به برگزاری انتخابی شد نیز هیچ مشکلی با انجام آن ندارم و هرجا که بگویند آماده ام تا کشتی بگیرم.
دارنده سهمیه المپیک توکیو ادامه داد: البته هدف اصلی من حضور در المپیک و کسب مدال در این مسابقات است.
وی با اشاره به اینکه مدال آوری در وزن ۵۷ کیلوگرم کار سختی است، تصریح کرد: وزن ۵۷ کیلوگرم بسیار وزن سخت و پرفشاری است و کسب مدال جهانی در این وزن کار دشواری است، سال گذشته دستم از مدال کوتاه ماند اما تمام تلاشم را می کنم که پس از چندین سال بتوانم با کسب یک مدال خوشرنگ مزد زحماتم را بگیرم.
اطری در پایان در مورد شرایط ویژه اردوی تیم ملی گفت: در شرایط قرنطینه قرار داریم و نه کسی می تواند وارد و نه کسی می تواند خارج از اردو شود اما باید مانند یک سرباز در خدمت تیم ملی باشیم و تمام تلاش خود را برای افتخارآفرینی برای ایران انجام دهیم.