پس از پیروزی یکطرفه تیم ملی دارت آقایان و بانوان کشورمان مقابل هند، “زهرا رجبی” قهرمان دارت ایران به عنوان صدرنشین گروه ۲ به مرحله حذفی رقابتهای دارت مجازی قهرمانی جهان راه یافت.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون انجمنهای ورزشی، تیم ملی دارت کشورمان در پنجمین و آخرین بازی مرحله گروهی رقابتهای دارت مجازی قهرمانی جهان و در گروه ۲ مقابل تیم ملی هند صف آرایی کرد و صاحب ۷ پیروزی و یک باخت شد.
در بخش بانوان “زهرا رجبی” قهرمان دارت ایران در سال ۹۸ و دارنده مدال طلای مسابقات اوپن جهانی شیراز در سال ۲۰۱۹ برابر دو نماینده هند به دو پیروزی الهام بخش دست یافت و در مجموع رقابتهای گروهی با کسب ۱۰ برد و یک باخت به عنوان صدرنشین گروه ۲ با اقتدار به مرحله حذفی این مسابقات صعود کرد.
“مهشاد عوض زاده” دیگر ملی پوش کشورمان در بخش بانوان و دارنده نشان طلای دوبل مسابقات جهانی ۲۰۱۷ کوبه ژاپن هم با ۲ برد متوالی برابر دارترهای هند در مجموع صاحب ۸ برد و ۳ باخت شد و در رده پنجم جدول قرار گرفت تا برای صعود به مرحه حذفی منتظر مسابقه تیمهای هند و اسلواکی باشد.
اما در بخش مردان علی عزیزی با وجود ۲ برد و جواد بیات با یک برد و یک شکست نتوانستند در جمع ۴ نفر برتر جدول قرار بگیرند و از راهیابی به دور حذفی بازماندند، این دو ملی پوش کشورمان در این مسابقات هرکدام از ۱۱ بازی صاحب ۶ برد و ۵ باخت شدند.
گفتنی است مسابقات دارت مجازی قهرمانی جهان با حضور۱۹۲ دارتر در قالب ۴۷ کشور و در ۸ گروه برگزار می شود که از هر گروه ۴ نفر برتر به مرحله یک شانزدهم نهایی راه خواهند یافت
تیم ملی چهار نفره دارت کشورمان در گروه ۲ این رقابتها با تیمهای پاکستان،آفریقای جنوبی، مصر، اسلواکی و هند هم گروه بود.