‎معارفه اعضاى جدید کادر فنى تیم ملى جوانان امروز در مرکز ملى فوتبال ایران برگزار شد.

به گزارش سایت رسمى فدراسیون فوتبال، میرشاد ماجدى، رییس کمیته جوانان در آغاز این نشست ضمن آرزوى موفقیت براى تیم ملى جوانان از اعضاى این تیم خواست با تلاش و تمرکز  به دنبال کسب موفقیت و صعود به جام جهانى جوانان باشند.

در ادامه حمید درخشان مدیر فنى تیم ملى جوانان گفت:خوشحالم کنار شما هستم  و مى توانم تجربیاتم را در اختیار شما آینده داران فوتبال ایران بگذارم. شما مى توانید زندگی حرفه ای و شخصیتان را  تغییر دهید. این تیم سکوی پرتابی است که بتوانید بهترین عملکرد را داشته باشید. باید یاد بگیرید زندگی حرفه ای داشته باشید چون در فوتبال حرفه ای فعالیت دارید.شما مسولیت بسیار سنگینی دارید و باید سختی بکشید تا همیشه پیراهن تیم ملی را بر تن داشته باشد.

در ادامه،داوود مهابادى سرمربى تیم ملى جوانان هم گفت: خوشحالم که در جمع شما هستم. روز تازه ای در فوتبال ایران براى ما آغاز شده و شما نماینده قشر فوتبالیست هاى جوان هستید.فقط ۳ ماه وقت داریم که در واقع براى ما سه ماه طلایی است.باید به بهترین شکل از این فرصت استفاده کنیم و سخت کار کنیم.هدف همه ما ، فدراسیون و جامعه فوتبال رفتن به جام جهانی است. هدف اول قهرمانی در اسیا است و نام تیم هاى حریف برایمان مهم نیست. باید قوی شویم تا به مصاف تیم ها برویم و با ذهنیت قهرمانی و بردن می توانیم به هدفمان برسیم. نتوانستن در ذات ما نیست، ذهنتان برای بردن باید اماده باشد و باور داشته باشیم که با تلاش و پشتکار پیروز شویم.

منبع خبر:www.ffiri.ir