با سلام خدمت همراهان سایت فراورزش

در ابتدا باید این موارد را بیان نمود که بر اساس بخشنامه وزارت ورزش و جوانان به شماره ۳/۲۴۰۹۷/ص مورخه ۱۳۹۲/۱۱/۱۹ به منظور جمایت درمانی از جامعه ورزش،انجام هرگونه فعالیت ورزشی شامل شرکت در مسابقه ، تمرین و کلاس آموزشی بدون عضویت در کمیته خدمات درمانی فدراسیون پزشکی ورزشی ممنوع است – اگر ورزشکار در هنگام ورزش،آموزش یا مسابقه صدمه ببیند و کارت بیمه ورزشی را نداشته باشد،مسئولیت حوادث و خسارت ها و هزینه های درمانی به عهده مربی و مسئولین مسابقه یا آموزش خواهد بود. – در صورتی که ورزشکار دارای کارت بیمه ورزشی باشد ولی در ورزشگاه ها و باشگاه های غیرقانونی و بدون مجوز مبادرت به تمرین یا مسابقه ورزشی نماید،دعوی او مورد بررسی نبوده و مسمول تعهدات این بیمه نامه نخواهد بود. – تعهدات بیمه ورزشی ۷۲ ساعت بعد از صدور کارت بیمه ورزشی، آغاز می شود. – کمک هزینه های درمان،غرامت، نقص عضو و فوت بر مبنای مفاد آیین نامه خدمات درمانی فدراسیون پزشکی و ورزشی خواهد بود. – جهت جاری شدن تعهدات در سال جدید، تمدید کارت بیمه ورزشی در هر سال الزامی است. – اگر ورزشکاری تا سه سال به صورت پیوسته،کارت خود را سروقت تمدید کند، میتواند تا ۵ برابر نرخ دولتی ،غرامت درمان دریافت نماید. – ورزشکار دارای کارت بیمه ورزشی در صورت نیاز به جراحی های پزشکی، میت تواند با معرفی به فدراسیون ورزشی هزینه کمتری برای جراحی خود تقبل نماید. – ورزشکار دارای کارت بیمه ورزشی در صورت برخورداری از بیمه تکمیلی،می تواند قبل از ارائه مدارک درمانی به هیئت پزشکی و ورزشی، از بیمه پایه نیز بهره مندگردد. – ورزشکاران قهرمان و مدال آور در سطح آسیا وجهان می توانند ازخدمات پزشکی و ورزشی رایگان استان خود بهره مند شوند. – خدمات فیزیوتراپی ، تغذیه، روانشناسی ورزشی،کلاس های آموزشی ، ارتوپدی،MRI برای ورزشکاران دارای بیمه ورزشی رایگان است و آزمایش های پزشکی نیز برای آن ها با تخفیف همراه خواهد بود. – ورزشکارانی که با دفترچه بیمه خود برای درمان به مراکز درمانی دولتی مراجعه می کنند،می توانند از فرانشیز ۱۰۰%( در صورت نبود مقاله امکان نگارش مقاله برای فرانشیز) برخوردار شوند. – ورزشکاران باید حداکثر دو هفته بعد از حادثه جهت استفاده از خدمات بیمه ورزشی،به هیئت پزشکی و ورزشی شهرستان خود مراجعه نموده و گزارش حادثه و آسیب دیدگی خود را در فرم مربوطه به صورت رسمی به فدراسیون اعلام نمایند. – فرم گزارش حادثه در هیئت های ورزشی موجود است که باید کادر پزشکی یا پزشک معتمد یا پزشک مسابقات بعد از تکمیل کامل و دقیق فرم توسط مسئولان باشگاه، مربیان یا سرپرست مسابقات،صحت آن را تایید نمایند. – ورزشکار از زمان آسیب دیدگی حداکثر سه ماه فرصت ارائه مدارک هزینه درمان به هیئت پزشکی و ورزشی استان خود دارد. با توجه به موارد مذکور باید رعایت موارد فوق را در نظر گرفت.

جهت ثبت نام به چت آنلاین مراجعه فرمایید

 

شما به ۳ صورت می توانید کارت بیمه ورزشی خود را دریافت نمایید. ۱- از طریق سایت فدراسیون پزشکی ورزشی ۲- اپلیکیشن فدراسیون پزشکی ورزشی ۳- سایت فراورزش

مراحل ثبت نام در روش سوم به همراه تصویر (از طریق سایت فراورزش) به این صورت می باشد:

ورود به صفحه اصلی سایت فراورزش لینک صفحه ثبت نام بیمه ورزشی و ورود به سامانه ثبت نام

در صفحه جدید بر روی ثبت سفارش آنلاین کلیک نمایید

در صفحه باز شده برای ثبت نام و یا تمدید بیمه گزینه ثبت نام بیمه ورزشی و یا برای دریافت فایل چاپی بیمه گزینه دریافت فایل بیمه ورزشی را انتخاب نمایید.

پس از انتخاب گزینه و سرویس مورد نظر اطلاعات خواسته شده را به دقت تکمیل نمایید و بر روی گزینه خوبه ،بعدی کلیک کنید.

پس از تکمیل اطلاعات وارد بخش نهایی میشوید در اینجا مشخصات وارد شده را بررسی و تایید فاکتور را می زنید

پس از پرداخت هزینه فایل بیمه شما صادر و برایتان ارسال می گردد.

به دلیل اختلال سیستمی جهت ثبت نام بیمه به چت انلاین سایت مراجعه فرمایید.