بازی زیبا و هیجان انگیز فوتبال موبایل فیفا است که کمپانی بازی سازی معروف ELECTRONIC ARTS برای اندروید در گوگل پلی استور منتشر کرده است. تیم خود را ایجاد کنید و مدیریت کنید. چه شما در فوتبال کارآزموده زرنگ و دانا باشید چه یک فرد تازه کار، FIFA بزرگتر و بهتر از همیشه است، FIFA Mobile Soccer با حجم دانلود کمتر از ۱۰۰ مگابایت به طور کامل و انحصاری برای تلفن همراه طراحی شده است.

تیم نهایی خود را مدیریت کنید
با یک رویکرد تازه برای جمع آوری و ساخت، مدیر تیم مورد علاقه خود شوید. یک تیم بزرگتر و عمیق تر تشکیل دهید، تنظیمات ترتیب قرارگیری بازیکنان را انجام دهید، و قبل از هر بازی تاکتیک های خود را به سرعت تغییر دهید.

برای پیروزی حمله کنید
با حالت حمله (Attack Mode) سطوح خلاقانه رقابت را به بازی خود بیاورید. از مسابقات هیجانی بی پایان لذت ببرید و قدرت تیم خود را حفظ کنید.

از رویدادهای زنده مطلع باشید
در ۳۶۵ روز سال با محتوای روزانه مبتنی بر داستان ها و رقابت های به روز با بازی مورد علاقه خود در ارتباط باشید. فورا در رویدادهای زنده قابل بازی کردن که به صورت ساعت به ساعت تغییر می کنند وارد شوید، و جوایز، بسته ها و اقلام بازیکن باور نکردنی کسب کنید.

به یک لیگ ملحق شوید و جهان را تسخیر کنید
برای اولین بار، در لیگ ها شرکت کنید، یک تجربه اجتماعی واقعی که اجازه می دهد به قدرت ها ملحق شوید و برای درخشیدن با دوستان و بازیکنان سراسر جهان تلاش کنید. در مسابقات قهرمانی داخل لیگ و یا رقابت در برابر لیگ های جهانی مهارت های خود را تست کنید و به لیدربوردها صعود کرده و حریفان برتر را مغلوب سازید.

FIFA Mobile Soccer با بیش از ۳۰ لیگ، ۶۵۰ تیم واقعی، و ۱۷۰۰۰ بازیکن واقعی، یک تجربه فوتبال موبایل معتبر را برای شما به ارمغان می آورد. با ستاره های محبوب خود امتیاز بزرگ کسب کنید.