فدراسیون بین المللی بدمینتون BWF اعلام کرد که تا کنون ۱۰۰ عضو ملی توانسته اند از نخستین پکیج حمایتی مالی این فدراسیون بهره مند شوند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از اینساید دگیمز، بر اساس تصمیم فدراسیون بین المللی بدمینتون مبلغی بالغ بر ۵۰۰هزار دلار طی هفته اخیر در میان فدراسیون های ملی عضو توزیع گردیده است که بخشی از سرمایه گذاری اقتصادی این نهاد بین المللی برای توسعه ۴ ساله بدمینتون در سراسر جهان محسوب می شود. فدراسیون بین المللی بدمینتون اولویت اختصاص این مبلغ را بر اساس شرایط بحرانی شیوع کرونا در کشورهای مختلف تنظیم کرده است و از فدراسیونهای ملی خواسته شده است تا تحت عنوان “حمایت از بدمینتون Back Badminton” از بودجه اختصاص یافته استفاده نمایند.

پائول اریک هویر، رئیس فدراسیون بین المللی بدمینتون با اشاره به عزم راسخ این نهاد در حمایت از رشته بدمینتون و اعضاء مختلف خود عنوان کرد: “با توجه به شرایط نامطمئن فعلی در پاندمی کرونا وظیفه خود می دانیم از تا فدراسیونهای ملی عضو حمایت کنیم و برنامه تخصیص عضویت فدراسیون بین المللی بدمینتون BWF Membership Grant Program گامی مهم در مسیر این اقدام در سالجاری به شمار می رود”. گفتنی است، برنامه مذکور در سال ۲۰۱۹ توسط شورای فدراسیون بین المللی وزنه برداری مصوب گردید.

 

منبع خبر:www.olympic.ir