فراورزش/کمپانی پوما با استناد به یکی از نمادهای قدیمی باشگاه منچستر سیتی یعنی بادکنک موزی شکل یک پیراهن جدید برای سیتیزن‌ها طراحی کرده که البته فقط برای دروازه‌بان در فیفا اولتیمیت قابل استفاده است.
برای سال‌های متمادی چند عروسک بادکنکی به شکل موز در دهه ۷۰ و ۸۰ در ورزشگاه مین رود (ورزشگاه منچسترسیتی تا سال ۲۰۰۳) دیده می‌شد. این عروسک‌های موزی شکل همیشه پیراهن منچستر سیتی را بر تن داشتند اما توضیحی برای علت وجود آن‌ها و استقبال هواداران منچستر سیتی داده نشد و به صورت خودجوش هواداران منچستر سیتی از آن‌ها استفاده می‌کردند. در برخی سایت‌ها نوشته شده یک هوادار برای شوخی این عروسک‌ها را بر تن می‌کرده اما از این حرکت آن قدر استقبال شده که از آن به بعد در ورزشگاه بسیاری از هواداران از این بادکنک‌ها برای تشویق استفاده می‌کردند.
حالا و پس از گذشت چند سال از آن روزها و تغییر ورزشگاه منچستر سیتی، این تیم لباسی با اشاره به آن بادکنک‌ها لباسی زردرنگ برای دروازه‌بان با کمک پوما تولید کرده. لباسی که به شدت مورد استقبال ادرسون قرار گرفته اما به نظر می‌رسد چنین لباسی را دروازه‌بان منچسترسیتی بر تن نخواهند کرد و تنها برای بازی فیفا مورد استفاده قرار می‌گیرد.